Propozycje PESY dotyczące stylistyki nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, zamówionych w marcu przez Warszawską Kolej Dojazdową.
Dodane przez admin dnia Listopad 16 2010 20:00:38
Cena czternastu dwusystemowych ezt, składających się z dwóch trzyczłonowych pojazdów, które można będzie w razie potrzeby rozłączać, to 281 820 000 zł brutto wraz z półrocznym serwisem i przeszkoleniem pracowników WKD do obsługi i utrzymania pojazdu. Na obu końcach pociągu znajdują się kabiny sterownicze, a dodatkowe pulpity na drugim końcu każdego pojazdu umożliwiają prowadzenie jazd manewrowych po rozłączeniu składu.
Łączna długość ezt wyniesie 60 metrów. W środku znajdą się m.in. miejsca dla osób niepełnosprawnych, monitoring oraz klimatyzacja przedziału pasażerskiego i kabiny sterowniczej. Żeby umożliwić przejście Warszawskiej Kolei Dojazdowej na napięcie 3000V, pociągi będą dwusystemowe i w początkowym okresie zasilane z niepełną mocą napięciem 600V wykorzystywanym obecnie na tej sieci.









Źródło: "Rynek Kolejowy"


Rozszerzona zawartość newsa


Propozycje PESY dotyczące stylistyki nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, zamówionych w marcu przez Warszawską Kolej Dojazdową.